Type Here to Get Search Results !

DiniErk - Diyanet Dünyasından

Efendim.. Hoş Geldin.. Nurlar Getirdin


Ey Âlemlerin Hükümdarı...
Aklın ve ilmin Sultanı...
İyiliğin, doğruluğun, ahlakın ve en güzelin tek sembolü...
Mutluluğun ve kurtuluşun biricik rehberi...
Hoş geldin Ey Yüce Peygamber...
Selamımız SANA , salâtımız SANA....
Ey EFENDİM ,Alem SANA Hoş geldin diyeli nice yıllar asır oldu
Ama yine Senin sevgine aç , Senin varlığına hasret ,
Senin yoluna can , 
Senin yoluna yoldaş olmak için yanıyor , 
Ey Peygamber.. Hoş Geldin.
Ey dünyanın dileği, çaresizlerin umut ışığı , yolunu kaybedenlerin ümit kapısı , 
Müminlerin umudu ,Varlıkların efendisi ...
Ey gönüller Sultanı hoş geldin...
Sırların sırrını bilen ve bildiren Sen...
Kuran NURunu kâinata saçan Sen...
Ruhlara aydınlık, gönüllere mutluluk veren Sen
Ey gözümüzün NURu, gönlümüzün huzuru hoş geldin
Yıllarca önce bir Rebiülevvel ayının 12. gecesi
“Doğdu ol saatte ol sultan-ı Din
NUR’a gark oldu semavat ü zemin “diye haykırdı cümle alem
Sen gelmiştin ey canım EFENDİM. .
Sen ki Yaradan celle celalahu ‘nun habibi, sevgilisi...
Sen karanlığın NURu , güneşi , yıldızı . 
Sen inananların kurtuluş yolu , müjdecisi , şefaatçisi..
Ey gönüller sultanı canım EFENDİM.
Sen olmasaydın...Sen olmasaydın.. Sen olmasaydın
Nasıl bilecektim Allah’ımı.
Nasıl bilecektim Kuran’ımı , 
Nasıl bilecektim mana alemini, ahireti, ibadeti. 
Nasıl Bilecektim canım EFENDİM. 
Öksüzlere kim kıymet verecekti, kızlara kim hürriyeti, yaşama hakkını verecekti ,
Onlara hürriyeti kim açacaktı. 
Hak’kı bize kim bildirecekti.
Ey EFENDİM her şey Senin eşiğinde...
Hürriyet Senin eşiğinde, safa Senin eşiğinde, huzur Senin eşiğinde ,
Aşk Senin eşiğinde, şefaat Senin eşiğinde, Senin eşiğine gelmeyen hüsrandadır , EFENDİM.
Seninle aydınlanmayan toplum helak olur, bozguna uğrar , karanlığa gömülür, yok olur. 
Senin NUR’unla aydınlanmayan gönüller elbette hüsran olur. 
Senin buyurduğuna uymayan muhakkak bataktadır , zelil olur.
Sen ruhlarımızı aydınlatan , gönüllerimize mutluluk veren , ilimlere konu , eserlere güzellik katansın. SEN güle kokunu , aleme NURunu , güneşe sıcaklığını , aya parıltısını , sevgilere hoşnutluğunu , sevdalılara teselli kaynağı verensin.
Her gün senin doğumunu Senin sevincini yaşayan kainat bugün yine doğumunu kutlamakta ey Gönüller sultanı. 
Hoş geldin.
Yıkılsın yine putlar, zelil olsun zalimler, yıkansın NURunla alemler, aziz olsun mazlumlar, elleri kırılsın yine Ebu Cehillerin .
Ey canım EFENDİM 
Dilim tutkun, gönlüm suskun , elim yetmez Seni övmeye...
Sen ki uğruna kainat yaratılmış bir NUR’sun.
Bense ümmetinden bir zerre... 
Bir günahkar gönül , bir ızdırap ateşinde tek tesellisi Sen. 
Benim gibi günahkarlara kurtuluş beratını getiren Sen. 
Senden uzaksa aklım akıllı değilimdir. 
Senden uzaksa gönlüm yaşıyor değildir.
Senden başkasına meyledecekse yüreğim çırpınmasın , can tenimde..
Senin NURunla görmüyorsa gözüm kör olsun.
Senin dediklerini duymuyorsa kulaklarım sağır olsun.
SANA canım feda , SANA canlar feda. SANA ömrüm feda.
Ey Rabb’imiz 
Sen bizleri Habib’inin Peygamberinin NUR’undan mahrum etme. 
Ey Rabb’imiz 
Sen bizleri O’nun ümmeti olmaktan bizleri mahrum etme.
Ey Rabb’imiz 
Sen O sevgilinin şefaatinden bizleri mahrum etme. 
Ey Rabb’imiz O’nun sancağı altından uzaklaştırma...
Muhakkak Sen duaları işiten ve her şeyi hakkıyla bilensin.
Amin

EROL KARA - 17 Nisan 2001 - @dinierk 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.